Cilmelya
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

SkyWrath - Ele Shamík od vedľa. - PŘIJAT

4 posters

Goto down

SkyWrath - Ele Shamík od vedľa. - PŘIJAT Empty SkyWrath - Ele Shamík od vedľa. - PŘIJAT

Příspěvek pro .SkyWrath. Fri May 17, 2013 4:58 pm

Zdravím všetkých členov guildy Cimelya! Rád by som sa vám v prvom rade predstavil a povedal (áno, správne, napísal) niečo o sebe. Volám sa Michal, mám 22 rokov, vyštudovaný Grafik digitálnych médií a pracujem ako grafický designér. (Nechcem nikoho uraziť, ale ak motyka vystrelí a budem členom, toto fórum bude potrebovať rework Very Happy ) V hre ma nájdete pod nickom Skywrath, kedysi taktiež Dreamen (ak niekto hral na Anthorií za alianciu tak si ma určite pamätá v zmysle "OMG to je ten 2hand Enha!", niekedy v dobrom, niekedy v zlom). Ak by ste mali akékoľvek iné otázky na moje súkromie, kedykoľvek rád odpoviem, na otázky ohľadom sexu odpovedám iba opačnému pohlaviu a 18+ (Remember it!).

Teraz k tomu hernému svetu.
Ako vidíte hore uvedené som Elemental Shaman (Draenei). určite sa pýtate čo môžem guilde ponúknuť, tak nech sa páči, tu je zoznam : Ako Ele shaman môžem ponúknuť už len zo základu moj úžastnú super pasívku Elemental Oath (Pre tých ktorí si stoja na wi-fi kábli, +5% Spell Crit Chance for raid), ďalej ako Draenei dávam raidu Heroic Presence (+ 1% Chance to Hit for raid). Ďalej ponúkam pomoc s webom (či kódovanie, či design), Aktivitu (či in-game tak aj na fóre/webe). Zručnosť, ovládanie svojej classy (okrem Resta, to je proste pre mňa ako pre Ruského vojaka kondóm), Zábavu, Kritiku (pozitívnu/negatívnu ... myslím že každý občas potrebuje byť skritizovaný, inak proste chyby nenapravý).

Určite sa pýtate prečo práve Cimelya?